Oldalak

2012. január 30., hétfő

Még élek


Először is bocsi, hogy eltűntem, de nem volt erőm írni. Még élek, nem fagytam meg, de a héten lehet meg fogok:) Ma például -23 van, de szerintem van ez több is.



Na mikulás óta nem írtam, azóta elég sok minden történt. Sarki fényről lemaradtam sajnos, mert felhős volt az ég, de kimentem lesni. (kedd) Nagyon remélem, hogy még lesz és láthatom élőben:) De azért alkottunk akkor is. Csináltam angyalkát, meg hömpölyögtem a hóban:) Felvettem majdnem az összes ruhát a szekrényből és így nem is fáztam. A mellettünk lévő tón sétáltunk át a svédekhez, mert azt jó helynek gondoltuk a sarki fény lesésre, de mivel nem volt átsétáltunk a túloldalra és találtunk egy emlékművet körülötte érintetlen hóval, és az volt a vicces, hogy az emlékmű mellett volt egy kéznyom vagy valami hasonló, de semmi oda vezető út:D Uh sarki fény helyet csak UFO  nyomot találtunk. Angyalkáztunk, hógolyóztunk, legurultam a dombról mint egy hordó :D Vicces volt.



Másnap hajat vágtam (szerdai nap). Vicces volt ez is, Rikinek (japán srácnak) begöndörítettem a haját:) Tök vicces feje lett ahogy Ő mondta "24th century hairstyle" :D Gondolom láttátok a képeket facebookon:)


Aztán múlt héten megvolt az első prezentációm suliba és egész jól sikerült. Ma is a bácsival van órám és egész nap az én példámat hozta fel mindenre, úgyhogy annyira rossz akkor nem lehetett.


Pénteken Susannal tortát készítettünk. Két tortát kellett csinálni, mert szombaton szülinapi buli volt. Tejszínhabbal, lekvárral, banánnal meg csokival töltöttük meg a tortákat. A tejszínhabbal egy csomót szenvedtünk:D Össze vissza kentük egymásra meg fagyit csináltunk belőle, kicsit túlszámoltuk:) Ez volt délután, este pedig Kínai Új Évet ünnepeltük. A suliba a kínai hallgatok műsorral készültek, énekeltek, táncoltak, kicsit bemutatták a kínai kultúrát és vacsival is készültek a vendégeknek. :) Ez körülbelül este 10-ig tartott, utána pedig buliba mentünk. A buli egész jó volt, csak most sokkal többen voltak, de jól éreztük magunkat. Buli után meg is éheztünk és kebaboztunk egyet. Akkora adagot adnak, hogy lehetetlenség egyedül megenni azt az adagot, majd ha legközelebb megyünk lefényképezem, mert akkor már lesz kamerám:)


Szombaton szülinapoztunk. Az is nagyon vicces volt. Videóra vették az egész bulit, netről lehetett követni az eseményeket. A tortákat kb éjfélkor adtuk oda az ünnepelteknek, ami nem volt valami jó ötlet véleményem szerint. Mert a buli tortacsatába fajult és természetesen az első szeletet én kaptam. Úgy hogy a bulit kihagytuk és utána elbújtunk a többiek elől mert mindenki egy szelet tortával a kezében rohangált a koliban:)

Vasárnap a finn családnál voltam. Most paprikás krumplit csináltunk, szerdán pedig almás fahéjas sütit készítettem nekik. Tegnap még korcsolyázni is tanítottak:) Tök jó volt:) De kicsit féltem, túl magasan voltam :) Először mint valami nyomorék, kerettel mentem, utána meg Timoval kézen fogva tettünk egy kört a pályán. Erről vannak képeim azokat feltöltöm. Nagyon rendesek, legközelebb majd pénteken megyek hozzájuk.
Majd nem elfelejtettem, szerdán ebédre az egyik osztály társam (Xi Shuting) ebédet készített nekem:) Fincsi zöldséges rizs mindenféle húsival meg rákocskával:) Nagyon finom volt, erről is tettem be egy képet.
A képek össze vissza vannak, nem sikerült rendszereznem őket, de szerintem tudni fogjátok mi hova tartozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése