Oldalak

2012. február 24., péntek

Heti beszámoló

Ismét eltelt egy hét, kicsit több is az utolsó bejegyzésem óta. Tegnap néztem a naptárt, már 50 napja itt vagyok, gyorsan megy az idő:)

A héten nem volt marketing órám, így csak most írók, ne haragudjatok:$ Mindig volt valami ezen a héten is, bár a suli elég lightos volt, de előbb a hétvégéről. 

Pénteken tanultam, na jó az túlzás, hogy tanultam, csak próbáltam egy kicsit nézegetni ami majd a vizsgára fog kelleni és kiegészítettem a jegyzetem. Szombaton buliztunk és kínaizni voltunk. Még két héttel ezelőtt szerettünk volna elmenni, kipróbálni a kínai éttermet, de akkor senki nem ért rá, meg szerettük volna ünnepelni, hogy már 1 hónapja itt vagyunk, de ebből másfél hónapos évforduló lett csak:) Az étterem nagyon hangulatos volt (megint elfelejtettem képet csinálni, a kamera nálam volt, majd legközelebb) 2 terem volt, az egyik hagyományos kínai hangulatú a másik pedig egy nagyon modern elegánsan berendezett terem volt. Nagyon tetszett. Én rizses zöldséges húst ettem szecsuani mártással, nem volt olyan fűszeres mint az otthoni kínai, de finom volt. Mesélte a japán srác, hogy itt keverik az indiai, kínai és a finn konyhát, mert ha túl fűszereset főznének, a finnek nem ennék meg, mert Ők elég minimális mennyiségben használnak fűszereket és nem túl változatosan. 

Vacsi után egy kicsit játszottunk. (Egy picikét kocka lettem ezen a héten, elkezdtünk egy stratégia játékkal 7-8 játszani és függő lettem egy hétre, de már le is szoktam.) Aztán mentünk bulizni. Elég szeles idő volt a hétvégén és nagyon sok hó esett, szóval annyira nem volt kellemes elmenni a clubig, de utána mindenki jól érezte magát. Nagyon sokat táncoltunk, majdnem záróráig maradtam. 

Vasárnap a finn családdal találkoztam. Ők a héten "nyaraltak" Levibe (Levi Észak-Finnországban van -igen még ennél is északabbra- egy síparadicsom féleség). Annyira aranyosak voltak, a Anni választott Nekem ajándékot és kaptam egy pici plüss rénszarvast, egy firnországos bögrét és salmiakki-ba mártott mazsolát. (ez valami édesgyökérből készült fekete szirup amibe kb mindent belemártanak, kicsit édes kicsit sós, engem a negróra emlékeztet, de annyira nem finom, mint a negró) Illetve vettek nekem ágytakarót, mert a múltkor megnézték a szobámat és látták, hogy nincs ilyenem aztán gondolták meglepnek vele:) Így már kezd elég hangulatos képe lenni a szobámnak:)
Vasárnap nem, mentünk sehova a bolond idő miatt. Meg csak délután találkoztunk, mert dél körül értek haza a síelésből. Így uzsonnáztunk és beszélgettünk, megmutatták a képeket Leviről. Csináltunk epres tejszínes krémet, amihez aludttejet használtunk, és kiderült, hogy itt is van tejföl, aminek nagyon megörültem.
Jah és rizses pitét ettünk, a boltba már láttam ilyet, de azt hittem ez valami édes süti és kiderült hogy nem, ezt kenyér helyett eszik néha, megkenik vajjal, raknak rá sonkát meg sajtot. Amúgy egész fincsi volt, majd otthon megpróbálok gyártani ilyet, találtam receptet hozzá:)

Hétfőn elkezdődött a suli, a héten 2 prezentációm volt én minden órára kellett valamiből készülni, de a hétnek szerdán vége is lett és majd csak következő hét szerdán lesz órám. Így szerda délután vásárolni voltunk. Néztünk cipőket, meg ruhákat szerettem volna venni, de nem sok sikerrel jártunk, de helyette voltunk candy worldbe:) Vettem egy kis nasit:) Majd legközelebb megyünk csinálok ott képeket, durva milyen mennyiségű csoki meg cukor van ott. Jah igen, svédeknél voltunk:) Aztán voltunk egy drogéria szerű vegyes boltban, szerintem legközelebb ott fogok bevásárolni a mosáshoz, mosogatáshoz és a tisztálkodási szereket is majd ott szerzem be mert sokkal olcsóbb mint itt, Finnországban. Aztán a Maxiba mentünk, ez egy bevásárló központ, elég nagy és olcsó, illetve a választék is óriási mindent meg lehet találni kb itt. Találtam magamnak parfümöt 10 euroért, nagyon megörültem neki, mert ezt az illatot már tök rég óta keresem és még ajándék testápolót és dezodort is kaptam hozza:) 
A nagy bevásárlás oka az volt, hogy hétvégén buli lesz ismét:) Susannak a névnapját ünnepeljük pénteken, szombaton pedig az egyik kínai csajt búcsúztatjuk, mert Frankfurtba megy erasmus ösztöndíjjal egy fél évre.

Szerda este ismét bulizni voltunk, csütörtökön két szépséges tortát csináltunk, ma pedig thai kaját főzünk és névnapozunk. Tegnap este hatalmas kártyaparty volt, kb 4kor fejeztük be annyira bele jöttünk, de nagyon vicces volt. Egy csomó új játékot tanulok itt.

Hát most így nagy vonalakban ennyi. Hirtelen nem jut eszembe más, majd a hétvégéről írók részletesen.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése