Oldalak

2012. február 7., kedd

Hétvége

Na egy kis beszámoló a hétvégéről meg az elmúlt hétről.
Végre megérkezett a szeretett csomag otthonról:) Újra karácsony volt kedden, amikor hazaértem és megláttam a nagy csomagot az ajtóm előtt:) Anya küldött ajándékot a finn családnak, törcsiket, meg pálinkát, sajna a pálinka összetört, eltudjátok képzelni milyen szag volt a csomagba:S A szobámat szerettem volna szellőztetni, de kint kb -25 volt, így nem nagyon tudtam mit kezdeni a szagokkal. :S Megkaptam a fényképezőt is, csak sd kártyát kellett bele vennem, meg első használatkor kiderült, hogy a 4 elem amit apa küldött együtt bír 10 percet, uh majd azt is vennem kell. De kaptam még egy csomó fűszert, erős paprikát, levestésztát, mert azt a finnek nem ismerik:)

A suli csak szerdáig tartott, csütörtökön tortát készítettünk a szombati bulira. Pénteken otthon punnyadtam, mert olyan hideg volt, hogy sehova sem lehetett menni, mert 5 perc alatt megfagytál ha kimentél a -30-35 fokba.

Szombaton találkoztam a finnekkel. 10:30-ra jöttek értem. Mentünk vásárolni, mert Mari szeretett volna megnézni egy second hand marketot, a közeli iskolában volt és gyerek ruhákat árultak első sorban, uh túl sok érdemleges dolgot, nem találtam, de Ő szerettet volna a kiscsajnak nézni dolgokat, de minden túl pici volt, így hamar végeztünk. Utána nekem néztünk sd kártyát, meg elmagyarázta, hogy nem mindegy milyen kávét veszek, mert különböző kávéfőző típusokhoz, különböző őrlésű kávék vannak és én először rosszat vettem:( Otthon mindegyik egyforma:( Na mindegy, már ezt is tudom:)

Aztán kebabot vettünk és mentünk haza ebédelni, aztán sütöttünk, finn áfonyás pitét:) Ami tök fincsa volt, és ezt is fagyival eszik:)

Jah az ajándékokat is oda adtam, nagyon örültek nekik:) Össze vissza ölelgettek:) A csokikat meg se akarták enni, mert olyan szép a csomagolása, hogy sajnálják megenni:D Aztán nagy nehezen rábeszéltem Őket, hogy csináljanak róluk képet és egyék csak meg:)

Olyan 5-6 fele értem vissza koliba, aztán neki is álltam készülődni az esti Gypsy King Party-ra:D Elvileg 8kor kezdődött volna, de a srácok kajával is készültek és kicsit megcsúsztak, uh csak 9kor indult a buli.
Addig megtudtuk, hogy kb. mindenki akaszt magára valami gypsy-kre jellemző kelléket. Kendő, láncok, bajusz vagy valami hasonló:P Uh Aikoval vissza mentünk és átöltöztünk...vagyis tettem egy kendőt a fejemre:D

A buli nagyon jól sikerült. Tök fincsi kaják voltak. Egy csomó saláta, apró harapni valók (sajt, töltött gomba, töltött tojás). Csináltak még sült csirkét és töltött paprikát is:) De az nagyon vicces volt, meg kalifornia paprikát töltöttek meg, mert csak azt kaptak a boltba:D

Aztán tomboltunk egy kicsit, megint készült vagy 600 kép, amiket megint be kell szerezni, mert az én gépem 10 percet bírt. Éjfélkor tortáztunk aztán a többség elment bulizni, de mi nem akartunk mert  nagyon hideg volt kint. Uh maradtunk és fél 4ig pókereztünk:) Nagyon profi voltam, 2. lettem:D (Tudom kezdők szerencséje:P)

Aztán így röviden tömören ennyi a hétvége:) Most meg megint suli van és a héten kezdődik a finn tanfolyam, amire már nagyon kíváncsi vagyok:) Majd arról is beszámolók :) Képek egyenlőre csak facebookon bejelölt képeknél. De majd igyekszem beszerezni Őket:$


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése