Oldalak

2012. március 15., csütörtök

Zsúfolt hétvége

Terve:)


Végre marketing óra és van időm blogot írni:) Túl vagyok a prezentáción, úgyhogy egy kicsit beszámolok az elmúlt két hétről.

Szóval most kb március 2-át írunk, Kedves Naplóm:)
Pénteken bulizni voltunk, megünnepeltük, hogy végre szünet van és túl vagyok az első vizsgámon. Ami nagyon egyszerűnek tűnt, hamar végeztem és kicsit aggódok, hogy elkapkodtam. Vizsgai után vásárolni mentünk és kitaláltuk, hogy szombaton szülinapozunk és bemutatjuk a magyar konyhát. A buli mint mindig jó volt, csak fáradt voltam, mert mint mostanában mindig későn mentem aludni.

Szombaton ugye be kellett vásárolni a főzéshez és finnekkel illetve a magyar sráccal mentünk Kemibe, hogy megnézzük a Snow Castlet.


Először a kastélyról:)
Annyira szép volt, csak pislogtam néha. A téma a sport volt. A kastély nem olyan nagy, de azért 2-3 órát biztos eltöltöttünk ott. Jó turista módjára csináltunk csomó csomó képet. A kastély nagyon hideg volt, van benne egy kis kápolna és van aki itt tartja az esküvőjét, illetve az esküvő után a kastélyban alszanak. (fagyos nászéjszaka, biztos romantikus)

A szobrok nagyon szépen kidolgozottak voltak:) Majd a képeken látni fogjátok. a kastély szabadteres részén lehetett szánkózni is, meg gumimatraccal csúszni, kipróbáltuk Annival, nagyon vicces volt:D


A kastély után vásárolni mentünk, Mari nagyon aranyos volt és segített nekünk. Prismaba mentünk, bevásároltunk babgulyáshoz, pogácsához és palacsintához, illetve a szülinapi tortához. (kb. 20 emberre számoltuk az alapanyagokat)


Olyan 3-4 fele álltunk neki főzni, 8-ra voltak meghívva a többiek, de aztán 9-re módosítottuk a dátumot, mert lehetetlen volt, hogy időben végezzünk.


Szerencsére mindenki segített valamiben, így egyszerű dolgom volt. A babgulyásnak nagy sikere volt, illetve a pogácsának is. A recepteket fordíthattam angolra másnap:) A palacsinta is elfogyott reggelre.

Beus, nekem is van tengeres képem.
Bibibi:D 
A nagy kajálás után mentünk bulizni, most nem voltunk olyan sokáig, olyan 3 fele el is jöttünk és még neki álltunk játszani, aztán valaki hívott minket, hogy a sarki-fényt most lehet látni az égen. Rohantunk ki minden nélkül, először le késtük, de 20 perc múlva ismét kimentünk és pont elcsíptük, meg fotózkodtunk vele. Közbe kaptunk egy linket, ahol percre pontosan előre jelzik, hogy mikor látható és milyen erős a sarki-fény.
Nincs tovább :(
Még 6 óráig állandóan csekkoltuk, aztán gyűjtöttem egy kis gulyást a finn családnak és készültünk aludni. Aztán a vietnami srác meghívott minket reggelire, mondván hamar kész lesz:) Aztán megvártuk a reggelit, 7-kor lett kész, nagyon fincsi volt:) A csajok nagyon fincsi kínait csináltak és megtanultam pálcikával enni:) egy egész tál rizst megettem vele. Másnap olyan boldog voltam, hogy még a babgulyást is pálcikával ettem:D Na 7 óránál tartok, hát mondanom se kell, hogy már nem jutottam el az ágyamig. A kaja után aludtam 2 órát a szófán, aztán délig beszélgettünk, utána anyuékat hívtam egy kis beszámolóra.
Give me money :D

Délután 2-kor pedig a finnekkel találkoztam és kipróbáltam a sífutást:) Tök vicces volt:) Kb. fél órát gyakoroltam aztán ebédeltünk náluk meg beszélgettünk. Kölcsön kaptam a síléceket. A szünet alatt egyszer volt időm csak gyakorolni, de már egyre ügyesebb vagyok:D


A szünet alatt a finnekkel találkoztam, síeltem, sokat kártyáztam és uszodába is elég gyakran mentünk:) Szombaton hot potozni voltunk. Még sose próbáltam, de nagyon bejött. Hangulatos volt, körbeültük a nagy edényt és mindenki csipegetett, közbe beszélgettünk. Annyi kaja volt, hogy az félelmetes, egy csomó hal, marha hús, virsli zöldségek. Igazából mindent bele lehet dobni a fazékba aztán mehet a pecázás:)
U.i.: A videón sokat bénázok, nem röhögni:P:D













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése