Oldalak

2012. január 7., szombat

Bevásárlás

Na igen a bevásárlás, muszáj erről is írnom mert azért egy két vicces dologgal találkoztunk, meg ugye minden finnül van kiírva, illetve svédül a boltokba és nem feltétlen kivehető a csomagolás alapján, hogy mit is rejt. Például ma pont így jártam a búzadara és levestészta keresése közben. az istenért nem találtam, vagy nem tudtuk eldönteni a csomagolás alapján, hogy az most búzadara vagy sem. Na meg a fekete bors. Ugyan az a csomagolás, más névvel ellátva, nem igazán tudtam választani, aztán szerencsére az egyik srácnak volt finn-angol szótár  teloján és megoldódott ez a probléma. De gyanítom levestésztát itt nem fogok kapni, de a dara után még nyomozok:D 

Hát érkezésem után első út kb a boltba vezetett. Alap dolgok, ez még nem is volt olyan nehéz, nagyjából mindent megtaláltunk, csak voltak dolgok amik furák voltak. A papírzsepi olyan mint egy szalvéta, a tej: 3% a legalacsonyabb zsírtartalmú, és 6%-os a legmagasabb. 1,5%-os tejet ittam otthon...3%-os annyira nem jött be:)

Említettem még a second hand shop-ot. Az is vicces volt, itt nem csak ruhát lehet kapni meg cipőket, korcsolyát és bútorokat, hanem kb minden mást, a konyhai felszereléstől a hajszárítóig mindent. Sőt még szerintem pálinkafőzőt is láttam és kézi húsdarálót:D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése