Oldalak

2012. január 9., hétfő

Uszoda

Vasárnapot az uszodában töltöttük. Úgy volt, hogy 12:30 körül indulunk, de inkább előbb, én 10-kor szerettem volna kelni, hogy még mindenre legyen idő, de nem igazán jött össze, kb. 12:15-kor hívtak, hogy merre vagyok...persze, hogy az ágyban. Kicsit kapkodva indult a nap, de ez a felkelés dolog eddig se ment, a sötétség csak ront a dolgokon. Mindig azt hiszem, hogy csak 6 óra van és még aludhatok. 

Na de elindultunk a nehézségek után, az uszoda kb. fél órára van a kolitól gyalog, de a tempót Miguel-ék diktálták és ők elég gyorsan közlekednek - még nekem is gyors volt, pedig tudjátok, hogy rohanok állandóan - így csak 20-25 perc volt az út. (Miguel egy néger csajszi, pontosan nem tudom, honnan költöztek Finnországba, de már 5 éve itt él, folyékonyan beszél finnül nagyon aranyos)

Az uszoda nagyon király:) Megérkeztünk, fel kellett írni a nevünket, mondtuk, hogy cserediákok vagyunk, kaptunk egy pici kulcsot. A lányok pirosat, a fiúk kéket. Aztán átöltöztünk és beérkeztünk a fürdőrészhez. Itt volt egy nagy csúszda, ami első ránézésre a gagyi Balcsis kanyargós, ami nem is csúszik, de ez nagyon jó volt. Van egy 6 sávos medence úszóknak ami az egyik végén csak 1,4 méter mély, de a másik végén már 2,2 méter. Meg is szívtam vele, mert először a sekélyebb felén voltam, majd nem lehetett úszni, míg be nem vizezem a hajam, úgy hogy mondta a néni, hogy menjek vissza a tusolóhoz és rendesen vizezzem be a hajam, mert így nem jó. Addigra a többiek már  a medence másik végén voltak mire letusoltam, oda mentem hozzájuk, aztán onnan akartam vissza fele úszni, gondoltam szépen belelépek és indulok is, de sikerült lesüllyedni, kicsit meglepődtem, levegő nem ártott volna:D 

Az úszás után kipróbáltuk a szaunát, azt hiszem kettő volt, ami a női öltözőhöz tartozott.  Nagyon durván be voltak fűtve. A harmadik kör után meg is szédültem. 

Aztán az uszodához még tartozik egy jakuzzi, meg valami jéghideg belecsobbanós, szauna után lehűtöttem magam benne, brutális. Jah, meg még van egy gyerekúsztató és műugródeszkák, az 5 és 3 méterről lehet ugrálni :) Cél az 5 méteresről egy talpas, azt talán még túlélem :)
 
Nagyon bejött, tervbe van, hogy most hétvégén is megyünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése