Oldalak

2012. január 9., hétfő

Első nap a suliban ami az Ikeába vezetett

Hát elvileg ma volt az első tanítási nap, mivel pénteken munkaszüneti nap volt itt kint, ezért nem tudtam már egyeztetni a koordinátorral az iskolában, hogy melyik csoportban is vagyok, ezért ma 10-re mentünk be Aikoval és Rikivel. Teresa semmi új információval nem tudott már szolgálni nekünk, mert a srácok minden fontos dolgot megmutattak, csak az osztályt nem tudtam, hogy melyik órarendet kövessem. Az itteni suliban olyan mintha másodéves lennék, és az órarendemben rendszeresen 4-5 óra van, ami minden héten változik. A csoportunk, ha jól értelmeztem kemény 26 főből áll és a terem sem változik. Olyan mint az általános :) Ezen a héten az első órám csütörtökön lesz. Mondjuk itt egy foglalkozás hosszabb mint otthon. Az iskolában Riki még körbevezetett minket, aztán kipróbáltuk az iskolai menzát.

A menza: tészta volt és valami gombás sajtszósz, meg még valami szószos, pörköltes dolog, de nem tudtam róla eldönteni, hogy mi, úgyhogy maradtam a gombánál. Meg köretként volt még sültkrumpli, ami elvileg állandó része lesz a menünek, illetve 2 féle saláta és fasírozott. A tej és a pékárukból annyit lehet fogyasztani, amennyi csak beléd fér, meg persze a tányérodat is annyira pakolod meg amennyire tudod.

Ebéd után a befizettem a kolit és elindultunk az IKEA-ba. Igényeltem Family kártyát, nem tudom eddig miért nem volt, de most gondoltam, hogy 10 percre van az IKEA még jól jöhet. Vettem pár dolgot a konyhába: tányért, serpenyőt, fakanalat, vágódeszkát, poharat. Már tudok főzni :D Még egy lábosra vadászok mondjuk, de részlet kérdés, addig kölcsönzök :)

Ma fedeztem fel, hogy van a földszinten egy doboz, teli olyan cuccokkal amiket a kiköltözök itt hagytak és el lehet vinni tök ingyen pl. netkábel, fogas ami jól jöhet, ma majdnem vettem, de így talán nem kell.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése